10 תשובות
שומרים חצי שעה
שומרים חצי שעה/שוטפים את הפה.
שומרים איזה חצי שעה או שעה בשביל לתת לחלב להתעקל ולהיעלם
אני אישית לא שומרת אבל לפי הדת צריך לשמור חצי שעה ולשטוף תפה
תכלס תכלס לא חייב לשמור חצי שעה ופשוט אפשר לצחצח שיניים טוב טוב ואז לאכול בשר.
אבל אני אישית מעדיפה לחכות חצי שעה
חצי שעה.. ואם את לא רוצה לחכות אז צחצחי שיניים זה גם מותר
חצי שעה
אנונימית
לא צריך לשמור, מספיק לאכול לחם או פרי ולשתות מים או מיץ
או לצחצח שיניים (עדיף)
לשמור בין חצי שעה לשעה או לצחצח שיניים ואפשר אחרי 5 דקות
אנונימי
"יש מהדרים לברך ברכה אחרונה ולהמתין שעה בין אכילת חלב לבשר, כדי שאכילת הבשר תחשב אכילה נפרדת לגמרי (שלה ופרח פט, ו, על פי הזוהר חב קכה, א). אולם למעשה, אין צריך להחמיר בזה, ומיד לאחר אכילת חלב אפשר לקנח את הפה ולהדיחו ולבדוק את הידיים ולאכול בשר, כדברי שוע פט, ב; מב תצד, טז, ורוב ככל הפוסקים. וכן הדין לאחר גבינה צהובה (להלן הלכה ו). ואם עברה שעה בין אכילת החלב והבשר, אין צריך לקנח את הפה ולהדיחו ולבדוק את האצבעות, כי מן הסתם שאריות החלב התמוססו והתכלו. ויש אומרים שכך הדין גם אחר חצי שעה. ומי שחש שגם לאחר שעה עוד נותרו שאריות חלב בפיו, יקנח את פיו וידיחנו לפני אכילת הבשר."
אנונימי