9 תשובות
זה קרה גם לאח שלי... שימי שם לק מרה את תיגעלי מתי שתנסי ככה זה יגמול אותך.
שואל השאלה:
^ אני פוצעת גם עם האצבעות בעיקר..
אנונימית
זה כבר סיפור אחר...
אני הפסקתי לכסוס לפני שנה בערך?
הפסקתי לכסוס כדי שיהיו לי ציפורניים יפות וארוכות מאז שראיתי בנות עם ציפורניים כאלו פשוט התחלתי לקנא וגידלתי וגידלתי עד שאפילו אמא שלי אמרה לי לגזור! (כמובן סירבתי אבל הן נישברו בסופו של דבר והמשכתי לגדל)
תשתמשי בלק שקוף ותנסי "לכסוס" אותו כאילו לקלף אותו עם השיניים
גם יש לו טעם רע, גם מייפייף לך את הציפורניים, וגם רעיל ככה שלא יהיה לך חשק להמשיך
אני ממש אוהבת לקים שקופים
שואל השאלה:
אני כל הזמן רציתי שיהיה לי ציפורניים יפות וארוכות אבל אפילו אחרי ששלחתי את השאלה הזאת בלי מודע פתאום ניסיתי לפצוע עם האצבע,זה לא קשור רק לפה..ואני שמה מחזק ציפורניים,לק שקוף,לקים רגילים,ושום דבר לא עזר לי
זה בדרך כלל קורה או כשמשעמם לי או כשאני בלחץ,ואני תמיד ככה
אנונימית
תנסי להתעסק בדברים אחרים!!
תשתי מים, תאכלי משהו, תקני סליים ופופ איט שיעסיק אותך
שואל השאלה:
היה לי פעם אבל עכשיו פחות ותמיד אני איכשהו הורסת את הכדורי לחץ וכל זה
ותודה אני אנסה
אנונימית
תשימי קרם או שמן (לא רגיל שמן לעיסוי כזה)
בידיים ככה שגם אם תנסי לפצוע את אצבע יהיה טעם מגעיל ותפסיקי
ולגבי הציפורן עצמה לשים לקים