6 תשובות
נועה קירל
שואל השאלה:
כן הנחתי שהיה מוזיקה קלאסית עדיין אבל התחילו עם הגא'ז הפופ והקאטנרי בשנות ה30?
לא מאוחר יותר?
כן הנחתי שהיה מוזיקה קלאסית עדיין אבל התחילו עם הגא'ז הפופ והקאטנרי בשנות ה30?
לא מאוחר יותר?
אנונימית
ג'אז קיים משנות ה20 כבר
שואל השאלה:
באמת?
ואו הוחכמתי
חשבתי שזה היה יותר מאוחר...
באמת?
ואו הוחכמתי
חשבתי שזה היה יותר מאוחר...
אנונימית
סטטיק ובן אל
אנונימית
נראלי סתם היו מנגנים
באותו הנושא: