התחברות
הרשמה
מה עם השבויים שלנו בחמאס?
19 באוקטובר 2021, 17:44
ישראל
מלחמה
חמאס
תשובה אחת
כלום רגיל שבויים שם כמו תמיד
ש
שיואן (לא היה לי כינוי טוב)
באותו הנושא:
יש שבויים ישראלים שחיים בחמאס..?
גם אתם חושבים שמתישהו חמאס ינצחו אותנו והערבים יחסלו את העם שלנו?
מה דעתכם שביבי יגיד לחמאס שעד שהם לא מחזירים את השבויים שלנו לא תהיה הפסקת אש?
כל ארבעת השבויים שלנו בחמאס מתים?
מה עסקת שבוים איזה שבוים יש לנו אצל חמאס?
למה כרגע המדינה שלנו לא מוכנה לקבל את הפסקת האש מול חמאס/עזה ?
מה אתם חושבים על זה שמתחילים עסקת חילופי שבויים עם חמאס?
חלמתי חלום על השבויים והנעדרים בשבי החמאס. לספר למישהו שקרוב אליהם?
הצבא שלנו גם מפציץ את חמאס עכשיו?
כמה שבויים יש בחמאס?
כמה שנים גלעד היה שבוי בחמאס?