3 תשובות
תרמזי לה את זה, נגיד "יצא סבבה אבל יש מה לשפר"
אם זה משהו שאת בחרת וזה מה שלא אהבת אז לא
אם זה משהו שהיא עשתה לא בסדר תנסי להעיר לה, לא להגיד שמעי זה מכוער
כן, חדמש תגידי לה
את לא שפן נסיונות, לכי תעשי אצל מישהי אחרת יותר טובה
אנונימית