התחברות
הרשמה
רק אני חושבת שהשיר enjoy the silence של דפשמוד נותן הרבה תקווה?
19 באוקטובר 2021, 15:42
שירים יפים
Depeche Mode
שירים
מוסיקה
2 תשובות
שואל השאלה:
נכון אבל יש לו מוסיקה כזו מרוממת
M
Meteora
שואל השאלה:
כן, יותר מדויק
שיר מדהים
M
Meteora
באותו הנושא:
האם באמת יש שיר יותר יפה מthe sound of silence?
מה אתם חושבים על השיר silence?
מה דעתכם על השיר "the sound of silence"?
זה נכון לכתוב "Enjoy your class" ?
אנימות בסגנון silence voice?
על מה השיר silence מדבר?
Couse some body stole my car radio and now im just sit in silence מי מזהה?
עוד שירים יפים בסגנון של Silence אני פשוט מכורה לשיר
מה ההבדל בין Im enjoy work ל- Im enjoy to work
מישהו יכול לשלוח תרגום לשיר silence?
באפליקציות שמקליטות קול, מה זה אומר Skip silence mode או skipping relative silence?