6 תשובות
זכותו
בזכותו
אם זה הכסף שלו, אין סיבה שתכעסי עליו.
וכנראה יש סיבה אם הוא עושה זאת
זכותו, דואג להורים שלו מדובר בבן אדם טוב תעריכי את התכונה הזו בו
ראוי שזה יהיה אחרי שיח ביניכם, אבל זה גם תלוי כמה מההכנסה הזוגית הוא מביא.
רוב הסיכויים שזה ראוי ושאת אמורה שלא להתעצבן מזה.
בתקוה שזה לא סתם תרגיל, את כנראה יודעת מה באמת העניין.
אם זה הכסף שלו למה שתתעצבני?