11 תשובות
אם אני אוהב אותה אז כן.
אם היא מוצאת חן בעיניי כן למה לא ?
לא הייתי פוסל מישהי על זה
כן. בהצלחה
כן
שואל השאלה:
במציאות זה לא כך תמיד קל להגיד
במציאות זה לא כך תמיד קל להגיד
אנונימית
בכל מקרה שואלת השאלה, כל דבר בזמנו.
תתפללי לזיווג הגון, אל תדאגי לגבי הדברים האלה.
ה' דואג לך תסמכי עליו
תתפללי לזיווג הגון, אל תדאגי לגבי הדברים האלה.
ה' דואג לך תסמכי עליו
אומר לך אמיתי גם במציאות אותו הדבר אם אשלול אותה זה לא בגלל הגמגום זה או על מראה חיצוני (חוסר משיכה) או על האופי
כן בהחלט.
ברור שכן
כל עוד היא מעשנת ויד.
באותו הנושא: