3 תשובות
לא עצוה במיוחד, לכל ימות השנה יש מישהו שמת ביום הזה, ואנחנו עדיין חיים כרגיל.
כן. לא משנה מה הדעות שלו זה מעשה מזעזע.
כן זה יום עצוב ומזעזע.
אבל לא אהבתי את הדעות של יצחק רבין ואת ההתנהלות שלו