2 תשובות
תלכי
זה עדיף מאשר שלא תעשי כלום והמצב יחמיר
זה עדיף מאשר שלא תעשי כלום והמצב יחמיר
תלכי.
מה זה יזיק?
רק תבדקי ליתר ביטחון שזה לא משהו חמור יותר.
מה זה יזיק?
רק תבדקי ליתר ביטחון שזה לא משהו חמור יותר.
באותו הנושא: