5 תשובות
כן
כן..
רצוי שלא. זה פגוע בתחלופה נורמאלית של תאי עור.
עדיף פעם גג פעמיים ביום
עדיף פעם גג פעמיים ביום
שואל השאלה:
כן אני יודעת אבל נגיד בגלל ששמים את המסכה של הקונה זה עושה חצ'קונים וזיעה וכזה אז אני רוצה לשטוף גם אחרי בית ספר אבל אני לא יודעת אם זה ממש טוב
כן אני יודעת אבל נגיד בגלל ששמים את המסכה של הקונה זה עושה חצ'קונים וזיעה וכזה אז אני רוצה לשטוף גם אחרי בית ספר אבל אני לא יודעת אם זה ממש טוב
אנונימית
לא הייתי ממליצה לך לעשות את זה. שטיפת יתר יכולה לשבש את האיזון של העור ודווקא להגביר הופעה של פצעונים.
את יכולה בערב אחרי שטיפת פנים למרוח מסכת בוץ/חימר שסופחת שומניות ומטהרת את העור. או להשתמש בסרום חומצה סליצילית ובתכשירים עם חומצה גליקולית כדי לנקות את הנקבוביות לעומק, לחדש את תאי העור מהר יותר ולטפל בפצעונים.
כמובן שאחרי שמשתמשים בסבון פנים חייב למרוח קרם לחות, אחרת גם זה עלול לשבש את איזון העור ולהגביר הופעה של פצעונים.
את יכולה בערב אחרי שטיפת פנים למרוח מסכת בוץ/חימר שסופחת שומניות ומטהרת את העור. או להשתמש בסרום חומצה סליצילית ובתכשירים עם חומצה גליקולית כדי לנקות את הנקבוביות לעומק, לחדש את תאי העור מהר יותר ולטפל בפצעונים.
כמובן שאחרי שמשתמשים בסבון פנים חייב למרוח קרם לחות, אחרת גם זה עלול לשבש את איזון העור ולהגביר הופעה של פצעונים.
באותו הנושא: