התחברות
הרשמה
למה אנשים שפוגעים בעצמם מודעים לזה שהם פוגעים בעצמם ומזיקים לעצמם אבל ממשיכים עם זה? (לדוגמא לא אוכלים..?) למה?
18 באוקטובר 2021, 13:37
פגיעה עצמית
ביטחון עצמי
מצב רוח
דיכאון
למה
תשובה אחת
דרכים להתמודדות עם הרגשות שלהם, יש אנשים שמכורים לזה, עושים את זה בעקבות בעיות נפשיות
מ
מינימאוס22
באותו הנושא:
למה אנשים שפוגעים בעצמם מודעים לזה שהם פוגעים בעצמם ומזיקים לעצמם אבל ממשיכים עם זה?
מה אתם חושבים על אנשים שפוגעים בעצמם?
למה אנשים שפוגעים בעצמם מודעים לזה שהם פוגעים בעצמם ומזיקים לעצמם אבל ממשיכים עם זה? (לדוגמא לא אוכלים..?) למה?
מה אתם חושבים על אנשים שפוגעים בעצמם ?
למה אנשים שפוגעים בעצמם מודעים לזה שהם פוגעים בעצמם ומזיקים לעצמם אבל ממשיכים עם זה? (לדוגמא לא אוכלים..?) למה?
למה אנשים שפוגעים בעצמם מודעים לזה שהם פוגעים בעצמם ומזיקים לעצמם אבל ממשיכים עם זה? (לדוגמא לא אוכלים..?) למה?
אנשים שפוגעים בעצמם/מכירים אנשים.
אנשים שפוגעים בעצמם...
אנשים שפוגעים בעצמם צריכים להיות בבית חולים פסיכיאטרי?או שבעצם הם יכולים לעשות מה שבא להם כי זה החיים שלהם?
למה אנשים צוחקים על אנשים שפוגעים בעצמם?
אנשים שפוגעים בעצמם יש לי שאלה ...