11 תשובות
של הסופרבוס? לא ידעתי שזה חלק מהתוכנית הזאת לא הבנתי את ההבדלים ממש. באלך להסביר?
אני אישית לא נסעתי בהן אבל חברה שלי נסעה בהן ויצא לי לראות אותן מבחוץ
לדעתי זה ממש טוב אבל לדעתי עשו את זה יותר קטן מהקודם
מאוד אהבתי
זאת לא מטרונית , זה אוטובוס חשמלי פשוט..
אנונימית
שואל השאלה:
זה מטרונית. כולנו קוראים לזה ככה
נראה טוב
לא מטרונית זאת הגדולה יותר, זה אוטובוס חשמלי.
אנונימית
זה נחמד והכל אבל עדיין אין מקום בבוקר
חוזרת בי, חרא של דבר!
שואל השאלה:
^^ ובין השעות ארבע לשש זה סיוט