8 תשובות
הייתי עושה הפוך.
(מגיע לקחת אותה)
(מגיע לקחת אותה)
כן, שתתמודד או שתוציא רישיון
אנונימי
אממ אם היא בסבבה עם זה אז כן
לא
אני חושבת שהוא לא אמור לדרוש או לצפות ממנה
זה משהו שיותר צריך לבוא ממנה אם זה נוח לה ומתאים לה.. ואם זה לא מסבך אותה
זה משהו שיותר צריך לבוא ממנה אם זה נוח לה ומתאים לה.. ואם זה לא מסבך אותה
אני אגיד לך מה עם חבר שלי
שאני אומרת לו שניפגש במקום שיחסית רחוק לי הוא לא רוצה, הוא תמיד מנסה לחסוך לי טרחה
שאני אומרת לו שניפגש במקום שיחסית רחוק לי הוא לא רוצה, הוא תמיד מנסה לחסוך לי טרחה
אחותי את מגזימה , זה צריך לבוא מצד שניכם מה את חושבת שהוא יבוא לאסוף אותך מרחק כזה רק בשביל זה?
אנונימית
לא בשבילי. אולי פעם ב אבל לא ככה תמיד מה זה