3 תשובות
שואל השאלה:
כיתה י
אנונימית
הכל טוב, וזה קורה לכולם :)
המבחן מחר, ככה שאת יכולה לחזור קצת על החומר ולנסות להבין את הטכניקה של כל נושא.
תימנעי מהסחות דעת, תבואי רגועה מחר ויהיה סבבה ! בהצלחה !
באיזה כיתה את אגב?
אז זה לא טוב, את צריכה עכשיו לתרגל קצת לא יותר מדי.. ולקוות לטוב