6 תשובות
חביב
אני עושה את זה לפעמים בחורף כי אני בבית ספר קיבוצי וזה נחשב נורמלי אז לא אכפת לי
חד משמעית כן
סבבה כזה
כאילו הייתי לוקחת את הגרביים בתיק ואם ממש קר לי אני פשוט שמה בלי לדפוק חשבון לאף אחד