11 תשובות
ברור שהאופציה השנייה
עדיף ללמוד בארץ אם את יכולה. יותר זול ויותר קל.
שואל השאלה:
עם מלגה ואזרחות יהיה לי יותר זול באירופה והאנגלית היא השפת אם שלי
עם מלגה ואזרחות יהיה לי יותר זול באירופה והאנגלית היא השפת אם שלי
אנונימית
^^זה לא נכון הלימודים בארץ הרבה יותר יקרים קשים ארוכים ולא משתלמים מבחול
גם בארץ הסיכויים שתתקבלי הם הרבה יותר קטנים ועם דרישות ממש גבוהות כולל פסיכומטרי על ממוצע מסויים
בחול אפילו לא צריך חמש יחל מתמטיקה
וזמן ההתמחות יותר קצר
גם בארץ הסיכויים שתתקבלי הם הרבה יותר קטנים ועם דרישות ממש גבוהות כולל פסיכומטרי על ממוצע מסויים
בחול אפילו לא צריך חמש יחל מתמטיקה
וזמן ההתמחות יותר קצר
עדיין תצטרכי לגור במדינה שאת לא מכירה, לעבור מבחנים אחרים כדי להתקבל, כנראה לא יהיה לך אישור לעבוד, תצטרכי לשכור דירה ולא לגור אצל ההורים, כל החברים שלך יהיו רחוקים.
זאת תהיה חוויה, אבל קל זה לא יהיה.
זאת תהיה חוויה, אבל קל זה לא יהיה.
שואל השאלה:
יש לי אזרחות רומנית, גרתי שם עד גיל 3 ובאתי לביקור כל שנה.. זאת ארץ מוכרת לי.. לא יהיה קל, אבל כן יש לי בית שם ואישור לעבוד
יש לי אזרחות רומנית, גרתי שם עד גיל 3 ובאתי לביקור כל שנה.. זאת ארץ מוכרת לי.. לא יהיה קל, אבל כן יש לי בית שם ואישור לעבוד
אנונימית
זה מאוד תלוי איפה תלמדי בחול. חול יכול להיות גם באוסטרליה בסידני, או ברוסיה או סיביר.
זה מאוד תלוי איפה תלמדי לכל אחד יש את הדרישות שלהם, כל אוניברסיטה, קולג וכו יש דרישות אחרות.
זה שיש לך אנגלית של 5 יחל זה סבבה והכל אבל לכל אחד יש דרישות שונות, גם בבתי החולים שם.
יכול להיות שיבקשו ממך את השפה המדוברת שם ברמה מאוד גבוהה, לא תמיד גם תוכלי לקבל אזרחות או אישור עבודה או אפילו מלגה.
וזה דברים שצריך לקחת בחשבון.
נכון הרבה יותר זול ללמוד שם, הרבה יותר קצר זה אבל מכיוון שאת מגיעה ממדינה אחרת תצטרכי הרבה אישורים, תצטרכי הרבה דרישות שלא כל אחד יוכל לעמוד בהם.
קחי זאת בחשבון.
זה מאוד תלוי איפה תלמדי לכל אחד יש את הדרישות שלהם, כל אוניברסיטה, קולג וכו יש דרישות אחרות.
זה שיש לך אנגלית של 5 יחל זה סבבה והכל אבל לכל אחד יש דרישות שונות, גם בבתי החולים שם.
יכול להיות שיבקשו ממך את השפה המדוברת שם ברמה מאוד גבוהה, לא תמיד גם תוכלי לקבל אזרחות או אישור עבודה או אפילו מלגה.
וזה דברים שצריך לקחת בחשבון.
נכון הרבה יותר זול ללמוד שם, הרבה יותר קצר זה אבל מכיוון שאת מגיעה ממדינה אחרת תצטרכי הרבה אישורים, תצטרכי הרבה דרישות שלא כל אחד יוכל לעמוד בהם.
קחי זאת בחשבון.
שואל השאלה:
האנגלית שלי היא שפת אם, אני מתכננת ללמוד ברומניה עם מלגת ספורט ואזרחות
יש מסלולים של אנגלית בלבד ולא רומנית למרות שגם רומנית אני יודעת (לא רמת שפת אם אבל מספיק להבין)
האנגלית שלי היא שפת אם, אני מתכננת ללמוד ברומניה עם מלגת ספורט ואזרחות
יש מסלולים של אנגלית בלבד ולא רומנית למרות שגם רומנית אני יודעת (לא רמת שפת אם אבל מספיק להבין)
אנונימית
כן, אבל לא בטוח שתקבלי מלגה, לא בטוח שתתקבלי, לא בטוח שייתנו לך אזרחות או אישור עבודה או שתהיי על תנאי של כמה שנים טובות ואפילו קצת יותר וכל עברה הכי קטנה על החוק תעיף אותך משם.
הכל זה דבר תלויתי. על תסמכי רק על זה, כי כמו שיש לך את הסיכוי להתקבל יש לך גם סיכוי לא להתקבל.
תמיד תבני לך פלאן b תמיד פלאן a יכולה להתפקשש, אז תמיד עדיף שתהיה לך תוכנית גיבוי.
קחי בחשבון את ההוצאות שתצטרכי להוציא, את התנאים של בתי החולים, במידה ותרצי לעבוד בארץ אז תצטרכי גם לעבור מבחנים של משרד הבריאות.
אבל שתמיד תהיה לך תוכנית גיבוי על תסתמכי על דבר אחד.
הכל זה דבר תלויתי. על תסמכי רק על זה, כי כמו שיש לך את הסיכוי להתקבל יש לך גם סיכוי לא להתקבל.
תמיד תבני לך פלאן b תמיד פלאן a יכולה להתפקשש, אז תמיד עדיף שתהיה לך תוכנית גיבוי.
קחי בחשבון את ההוצאות שתצטרכי להוציא, את התנאים של בתי החולים, במידה ותרצי לעבוד בארץ אז תצטרכי גם לעבור מבחנים של משרד הבריאות.
אבל שתמיד תהיה לך תוכנית גיבוי על תסתמכי על דבר אחד.
שואל השאלה:
יש לי כבר אזרחות, אישור עבודה ואני לא על תנאי. יש לי מלגת ספורט כי אני ספורטאית בינלאומית (לא מוכרת מן הסתם) וברור שיש סיכוי לא להתקבל גם בארץ, אני לא אגש רק לאחת אני אגיד לכמה..
יש לי כבר אזרחות, אישור עבודה ואני לא על תנאי. יש לי מלגת ספורט כי אני ספורטאית בינלאומית (לא מוכרת מן הסתם) וברור שיש סיכוי לא להתקבל גם בארץ, אני לא אגש רק לאחת אני אגיד לכמה..
אנונימית
אוקיי, לפחות יש לך תוכנית גיבוי.
באותו הנושא: