6 תשובות
תשאלי את זאת שעושה לך לייזר
אל תעשי שעווה עדיף כבר לגלח
רק לגלח ולא לעיתים קרובות
שואל השאלה:
אבל יש מלא שיער כבר אחרי שבוע ואני מבואסת מזה
אנונימית
אל תעשי
אסור שעווה! שעושים לייזר רק מגלחים ומומלץ כמה שפחות כדי שזה לא יפגע בטיפולים