8 תשובות
קונה בקפיטריה
אנונימית
אני לא לוקחת כריך אבל אם כן אז אבוקדו
כריך עם שוקולד או חומוס לפעמים
עם חביתה
לרוב אני לא לוקחת, אבל כשאני כן לוקחת אז כריך חביתה
לא לוקח אוכל לבית ספר
היה מלא אבל
מה שהייתי אוהב זה טונה אם קטשופ
לא לצחוק
יש לי קפיטריה אז אני קונה טוסט בעשר שקל