5 תשובות
ממתי הוא?
זה לא כזה מוזר,זה כמו לענות לסטורי..
זה נותן סטוקריות
תתחילי שיחה משום מקום או חכי לסטורי חדש
שואל השאלה:
זה קצת מוזר כי כאילו הסתכלתי בפרופיל ובכל ההייליטים
אנונימית
נראה לי שכן אבל תנסי ליזום שיחה מנושאים משותפים או דברים כאלה
לא מוזר בכלל
ההפך מחמיא