5 תשובות
ממתי הוא?
זה לא כזה מוזר,זה כמו לענות לסטורי..
זה לא כזה מוזר,זה כמו לענות לסטורי..
זה נותן סטוקריות
תתחילי שיחה משום מקום או חכי לסטורי חדש
תתחילי שיחה משום מקום או חכי לסטורי חדש
שואל השאלה:
זה קצת מוזר כי כאילו הסתכלתי בפרופיל ובכל ההייליטים
זה קצת מוזר כי כאילו הסתכלתי בפרופיל ובכל ההייליטים
אנונימית
נראה לי שכן אבל תנסי ליזום שיחה מנושאים משותפים או דברים כאלה
לא מוזר בכלל
ההפך מחמיא
ההפך מחמיא
באותו הנושא: