8 תשובות
תראה, יש עונה נוספת בקרוב.
אני לא ראיתי אבל חברים שלי ממליצים לי לראות. כדאי לך לראות my hero academia ו demon slayer אבל.
שואל השאלה:
תודה לכם על התשובות, תודה ממש על העזרה!
נע זה over rated לא מת על זה וזה משעמם לרוב אבל משום מה מלא אוהבים את זה אז אני מניח שגם את תאהבי אז הייתי אומר שכן שווה לך אבל לפי הטעם האישי שלי לא
אנימה מטורפת ממש מומלץ!
אבל אם יש לך בעיה עם הרבה דם וזה אז אל תראה
כן חברה שלי ראתה
כןכן היא ממכרת רצח!!
שווה לראות, אבל זה ממש קשה נפשית