6 תשובות
65 עדיין נראה לי מעפן, 70+ זה כבר טוב
80+ ואני מאושר
80+ ואני מאושר
90 ומעלה, עד התיכון הוצאתי ציונים של 27-38
אז הבטחתי לעצמי להוציא ציונים של לפחות 90 ומעלה
אז הבטחתי לעצמי להוציא ציונים של לפחות 90 ומעלה
אנונימי
ב5 יחידות הייתי בציון גם 65 וקרעתי תחת, ירדתי ל4 אני כיתה יא עם ציונים 90+ רק בבוחן האחרון קיבלתי 95 שזה הכי גבוה שקיבלו בכיתה ופחות שעות לימוד, אז אני מרוצה פה ןכנראה אשלים אחרי צבא 5
אנונימי
85+
על דבר דו ספרתי (או בימים לא טובים כל דבר חיובי)
אם לומר את האמת - 85+. אני די חזק במתמטיקה ואני לא רגיל לקבל ציונים שהם פחות מ- 85 חחח, אני מקווה שאת לא תופסת אותי כמשוויצן או משהו, פשוט ככה אני חחח. במקצועות אחרים שאני פחות חזק בהם, אני יכול לומר שלעיתים גם 70+ זה טוב עבורי :)
באותו הנושא: