התחברות הרשמה

למה כולם אומרים יש לי זוגיות בחודש אוקטובר וזה כאילו מה מיוחד?

16 באוקטובר 2021, 20:45
מערכת יחסים    
3 תשובות
שיר של ילדה באדום
ס
ספרד בלי ס
יש איזה שיר של girl in red שקוראים לו we fell in love in october בגלל זה
K
Khal
בגלל איזה שיר. גם אני לא כל כך מבינה.
ט
טוב פסדר
באותו הנושא:
בסוף כולם מוצאים זוגיות?
איך אומרים זוגיות ברבים? זוגיויות?
הגיוני שהתגברתי אחרי חודש מזוגיות של 7 חודשים?
למה כולם אומרים שנשאר חודש אם לא נשאר חודש ללימודים?
אם כולם אומרים לי להיזהר מזוגיות מסוימת
למה כששואלים על זוגיות עם מוסלמים ישר כולם אומרים התבוללות ועם נוצרים אין לאף אחד בעיה
למה כולם אומרים שכולם בסופו של דבר מוצאים זוגיות? אני לא מוצאת בכלל, בת 18.
למה כולם אומרים שהזוגיות של סלינה וגסטין הייתה רעילה?
למה כולם אומרים שב2020(עוד חודש) נגמר הילדות?
למה לא כולם מקבלים זוגיות?
איך כולם מוצאים זוגיות ורק אני לא?