9 תשובות
כן
הכנתי כמה פעמים בראוני או סופלה בכוס זכוכית וחיממתי במיקרוגל
שואל השאלה:
אפשר להכין במיקרוגל בלי לחצני כאילו לא המיקרוגל שיש בתמונה מיקרוגל שעון כזה
אנונימית
מיקרוגל רגיל כאילו או האחד הזה שכמו תנור?
שואל השאלה:
כן
אנונימית
מה כן?
איזה מהם?
הרגיל או כמו תנור?
שואל השאלה:
כמו תנור
אנונימית
עדיף להשתמש בתבנית או כוס עמידה לחום , האלה שמיועדים לתנור
שואל השאלה:
וזה יעבוד?העוגה תתיפח במיקרוגל כמו התנור?
אנונימית
ככה אני אופה עוגות ומכין קינוחים
אני משתמש בתנור מיקרוגל הזה וזה עובד לי כבר כמה שנים