9 תשובות
כן
הכנתי כמה פעמים בראוני או סופלה בכוס זכוכית וחיממתי במיקרוגל
הכנתי כמה פעמים בראוני או סופלה בכוס זכוכית וחיממתי במיקרוגל
שואל השאלה:
אפשר להכין במיקרוגל בלי לחצני כאילו לא המיקרוגל שיש בתמונה מיקרוגל שעון כזה
אפשר להכין במיקרוגל בלי לחצני כאילו לא המיקרוגל שיש בתמונה מיקרוגל שעון כזה
אנונימית
מיקרוגל רגיל כאילו או האחד הזה שכמו תנור?
שואל השאלה:
כן
כן
אנונימית
מה כן?
איזה מהם?
הרגיל או כמו תנור?
איזה מהם?
הרגיל או כמו תנור?
שואל השאלה:
כמו תנור
כמו תנור
אנונימית
עדיף להשתמש בתבנית או כוס עמידה לחום , האלה שמיועדים לתנור
שואל השאלה:
וזה יעבוד?העוגה תתיפח במיקרוגל כמו התנור?
וזה יעבוד?העוגה תתיפח במיקרוגל כמו התנור?
אנונימית
ככה אני אופה עוגות ומכין קינוחים
אני משתמש בתנור מיקרוגל הזה וזה עובד לי כבר כמה שנים
אני משתמש בתנור מיקרוגל הזה וזה עובד לי כבר כמה שנים
באותו הנושא: