התחברות
הרשמה
הייתי כל היום בבית וזה מרגיש לי יום מה זה מבוזבז, יש עוד כמוני?
16 באוקטובר 2021, 19:11
שעמום
בית
חופש
חופש הגדול
ריאליטי
4 תשובות
כן, היי
.
.Sakura
כן
חד קרן מנצנץ
כן גם אני עשיתי בדיוק אותו דבר
ה
היי?!
אכן
א
אפריל שם בדוי
באותו הנושא:
אני מרגיש מבוזבז
רק לי זה מרגיש שזו הייתה שנה מבוזבזת?
אני מרגישה שאני מבוזבזת.אני רוצה לעזור כלכלית בבית כנסו
גם אתם מרגישים לפעמים שיש ימים מבוזבזים?
לא הייתי בבית הספר כמה ימים ושבוע שעבר לא הייתי 3 ימים..
רק לי זה מרגיש יום מבוזבז?
זה תלותי לחשוב שיום שהקראש לא בא לבית ספר זה יום מבוזבז?
אני מרגיש מבוזבז בבית ספר אני לומד בבית לבד דברים הרבה יותר מעניינים שיש בהם תעסוקה ועבודה אמיתית. מי עוד מרגיש ככה?
אתמול הייתי חולה מת והיום אני מרגיש הרבה יותר טוב, ללכת לבית ספר או לנוח?
אני מרגיש שהחיים שלי מבוזבזים (כיתה יב)
וואו רק לי היום הזה ככ מבוזבז? בבית ספר הוא היה יום מטריד והוא עבר ממש לאט, ועכשיו בבית משעמם וגם עובר לאט!!!