8 תשובות
כן
שואל השאלה:
פאק מה הקטע
אנונימי
לא מניסיון זה גם וגם (שנתי)
אני לא השקעתי ותקעו אותי ב3 יחל תשקיעי את החיים שלך
שואל השאלה:
לא השקעת בשתי המחציות?
אנונימי
בכיתה ח הייתי הקבצה א מתמטיקה ולא השקעתי
כיתה ט הורידו אותי לב קיבלתי 98 שנתי
ועדיין שמו אותי ב3 יחל
אם אתה הקבצה א תשקיע אם אתה רוצה להיות ביחידות נורמליות כי באמת שעכשיו אני כיתה י והחומר הוא מביך של כיתה ב וחצי
המורה מסתכלת עלינו כאילו אנחנו עם מוגבלות שכלית
שואל השאלה:
אני בהקבצה א אבל במחצית הזאת לא ממש השקעתי ואני מפחד שאני ארד לשלוש יחידות
אנונימי
המחצית עוד לא התחילה
חכה למבחנים אל תילחץ יש זמן עד מחצית א
שואל השאלה:
יש לי מבחן השבוע ואני אכשל בו בטוח
אבל למבחנים הבאים אני אלמד ממש טוב ואני מפחד שהמבחן הזה ישפיע הרבה
אנונימי