8 תשובות
כן
שואל השאלה:
פאק מה הקטע
פאק מה הקטע
אנונימי
לא מניסיון זה גם וגם (שנתי)
אני לא השקעתי ותקעו אותי ב3 יחל תשקיעי את החיים שלך
אני לא השקעתי ותקעו אותי ב3 יחל תשקיעי את החיים שלך
שואל השאלה:
לא השקעת בשתי המחציות?
לא השקעת בשתי המחציות?
אנונימי
בכיתה ח הייתי הקבצה א מתמטיקה ולא השקעתי
כיתה ט הורידו אותי לב קיבלתי 98 שנתי
ועדיין שמו אותי ב3 יחל
אם אתה הקבצה א תשקיע אם אתה רוצה להיות ביחידות נורמליות כי באמת שעכשיו אני כיתה י והחומר הוא מביך של כיתה ב וחצי
המורה מסתכלת עלינו כאילו אנחנו עם מוגבלות שכלית
כיתה ט הורידו אותי לב קיבלתי 98 שנתי
ועדיין שמו אותי ב3 יחל
אם אתה הקבצה א תשקיע אם אתה רוצה להיות ביחידות נורמליות כי באמת שעכשיו אני כיתה י והחומר הוא מביך של כיתה ב וחצי
המורה מסתכלת עלינו כאילו אנחנו עם מוגבלות שכלית
שואל השאלה:
אני בהקבצה א אבל במחצית הזאת לא ממש השקעתי ואני מפחד שאני ארד לשלוש יחידות
אני בהקבצה א אבל במחצית הזאת לא ממש השקעתי ואני מפחד שאני ארד לשלוש יחידות
אנונימי
המחצית עוד לא התחילה
חכה למבחנים אל תילחץ יש זמן עד מחצית א
חכה למבחנים אל תילחץ יש זמן עד מחצית א
שואל השאלה:
יש לי מבחן השבוע ואני אכשל בו בטוח
אבל למבחנים הבאים אני אלמד ממש טוב ואני מפחד שהמבחן הזה ישפיע הרבה
יש לי מבחן השבוע ואני אכשל בו בטוח
אבל למבחנים הבאים אני אלמד ממש טוב ואני מפחד שהמבחן הזה ישפיע הרבה
אנונימי
באותו הנושא: