3 תשובות
אני
אנונימית
שואל השאלה:
הבעיה שאם אני ארשום על בנט אני אקבל 0 בעבודה כי המורה שלי הצביעה לו
אנונימית
אהה כתבת חסרי כריזמה
אז בנט