4 תשובות
יש טפט כזה
יש אפליקציות לזה נראה לי
אם יש לך אייפון יש בהגדרות תמונות לייב. נגיד את יכולה לקחת סרטון להפוך אותו ללייב בהגדרות דל בתמונה (איפה שאת. גיד עושה לשלוח למישהו) ואז התמונה נשמרת לך בלייב ואז איפה שאת הולכת לשנוץ את הרקע את יכולה לבחור תמונת לייב מהגלריה
שואל השאלה:
יש לי גךקסי
אנונימית