2 תשובות
בכל מקום גם בפנקס רשימות בעיקרון רק צריך לשמור את הקובץ בפורמט .html

אם את רוצה להכין דף html את צריכה ללמוד את התגים שעליה השפה בנויה
ולפי זה לבנות את הדף

לדוגמה טקסט בדף html יהיו בתוך תג p :
<p> hi </p>
זה פשוט קובץ שהסיומת שלו היא .html