6 תשובות
שואל השאלה:
בסוף אני יצליח לעשות את זה טוב יותר?
בטח.
אתה יכול לעשות עם ברה על סריג 3 ואז g זה כמו הצורה של e ו-c זה כמו הצורה של a
מקווה שהבנת
אנונימית
שואל השאלה:
טוב
אתה ממשיך לנגן אותו עד שתתרגל, זה יקח זמן.
להתאמן להתאמן להתאמן באמת שאין דרך