8 תשובות
שהוא מתבודד ולא אוהב אנשים/לא מצליח ליצור חברויות
שהוא פשוט אוהב להיות לבד
שאולי הוא לא מסתדר כולכך טוב עם הרבה אנשים סביבו ניראלי מסוג האנשים שיש להם חבר אחד הכי טוב וזה הכי בסדר להם ככה
שהוא ביישן, דיכאוני, או סתם מישהו שאוהב להיות השקט תמיד אני יגש לכאלו, לשאול אם הכל בסדר
אנונימית
שכנראה זה מה שטוב לו
גם אני ככהה
אנונימית
שהוא אוהב להיות לבד בלי שום קשר לדיכאוני כי גם אני רוב הזמן לבד
אני בדיוק ככה לצערי :(
אין לי חברים אף אחד לא מדבר איתי ושאני באה לבית אני הולכת לחדר סוגרת דלת ובוכה לתוך הכרית
אין לי חברים אף אחד לא מדבר איתי ושאני באה לבית אני הולכת לחדר סוגרת דלת ובוכה לתוך הכרית
אנונימית
באותו הנושא: