9 תשובות
אני ממש אוהבת את של מייבילין.
של revion ושל מייבלין
כנל מייבלין^
אנונימית
הזה עם הספוג של מייבלין טוב אבל נגמר ממש מהר ועולה 40 לא קצת לקונסילר שנגמר בשבוע וחצי
אני משתמשת בקונסילר סטיק של סקארה כבר חודשיים הוא לא נגמר לי וזול רצח והוא גם טוב
מייבלין נשמר ממש למלא זמן מה
1. אתה בן? 2. תקשיב הבקבוק מלא בחומר ולא יוצא כלום חרא מוצר
מייבלין
יש את הזה עם הספוג לא זוכרת את השם
ויש את ה fit me שהוא יותר טוב לדעתי
מייבלין חד משמעית !
בנות שאומרות מייבלין, הקשבתי לכן וקניתי אבל נגמר לי ממש מהר ויש מלא חומר ולא יוצא כלום גם מסובבים. מה הקטע?