8 תשובות
זה עובר אז לא חושבת
אנונימית
אני לא בן, אבל אקנה עובר מתישהו וזה לא עניין
לא ממש לא , אני דלוק עכשיו על מישהי עם מלא אקנה
החרא הזה עובר , ולי בעצמי היה
החרא הזה עובר , ולי בעצמי היה
שואל השאלה:
אנונימית שאלתי בנים לא בנות
אנונימית שאלתי בנים לא בנות
אנונימית
אקנה זה לא דבר פוטוגני אז זה לא מעלה אבל תזכרי שזה עובר
טוב... סליחה באמת שעניתי
אנונימית
שואל השאלה:
אבל אנשים שאלתי בנים לא בנות
אבל אנשים שאלתי בנים לא בנות
אנונימית
תלוי עד כמה
באותו הנושא: