8 תשובות
זה עובר אז לא חושבת
אנונימית
אני לא בן, אבל אקנה עובר מתישהו וזה לא עניין
לא ממש לא , אני דלוק עכשיו על מישהי עם מלא אקנה

החרא הזה עובר , ולי בעצמי היה
שואל השאלה:
אנונימית שאלתי בנים לא בנות
אנונימית
אקנה זה לא דבר פוטוגני אז זה לא מעלה אבל תזכרי שזה עובר
טוב... סליחה באמת שעניתי
אנונימית
שואל השאלה:
אבל אנשים שאלתי בנים לא בנות
אנונימית
תלוי עד כמה