16 תשובות
חברות שלי קנו לי איזה 6 חוטינים בכיתה ז התלהבתי רצח אני אהבתי
שואל השאלה:
חברות טובות יודעות את המידות של אחת השניה גם בתחתונים
אנונימית
מה כיתה ז
חד משמעית כן תקני זה מתנה נדירה
^^^כן חחח
שואל השאלה:
כיתה ז התפתחה
אנונימית
כן אבל צריך למדוד ולתאם עם המוכרת לא תמיד עולה הבגד
תקני בפיקס אחלה חוטיני איכותי רצח והמידה זה בקטנה אם אתן חברות הכי טובות את בטח יודעת את המידה שלה
שואל השאלה:
קניתי לה מלאא
אני יועדת שזה מפגר אבל קניתי לה חזי1ות תואמות ובקבוק אלכוהול (קישוט לחדר) ובקבוק יין שיש בתוכו מנורות
אנונימית
מדהים אני צריכה חברה כמוך
שואל השאלה:
יאללה
אנונימית
כן תקני , אחלה מתנה בסהכ והיא גם אמרה שבא לה לנסות
כן אבל עם היא לא ניסתה אז אל תקני לה הרבה כאילו 3 ותקני לה אולי תמונה שלכן על ריבוע עץ
שואל השאלה:
לחברה הכיי טובה שלי , שאמרה שבא לה לנסות את זה
אנונימית
לא. זה מוזר מאיפה לך גם לדעת מה המידה שלה