20 תשובות
יש לי דזה וו
נחמד
אייל גולן פשוט בחור
וואוו אהבתי ממש
אייל אני מעריץ גדול!!
תראה, המילים חביבות, אבל זה תלוי מאוד בלחן
זה שיר טוב תמצא לחן טוב וביצוע טוב וזה ואוו
וואי את האמת את ממש טובה ואהבתי שיש חרוזים בקיצור יצא לך ממש טוב
אני אהבתי
e1a
וואו ישר שרה ויש לי לחן גאוני לזה
נשמע טוב ממש אבל ממש
לדעתי ממש טוב. נורא מזכיר לי את הדרך שבה אני כותבת שירים
זה שיר של אייל גולן אנשים. אני ידעתי שהבחור מוכשר רצח כאילו תסכלו תשיר והבנתי חח
מהתגובות בהתחלה חשבתי זה שלו
^ השיר זה של אייל גולן
מדהים, ממש אהבתי את זה
ברמה מאוד גבוהה, נראה כמו טקסט בשירי ראפ של זמרים ותיקים. כל הכבוד לך!
הו וואו, טעות שלי אם ככה.

כל הכבוד לאייל גולן! יש לו כתיבה טובה
מקסים