20 תשובות
יש לי דזה וו
נחמד
.
אייל גולן פשוט בחור
וואוו אהבתי ממש
אייל אני מעריץ גדול!!
תראה, המילים חביבות, אבל זה תלוי מאוד בלחן
זה שיר טוב תמצא לחן טוב וביצוע טוב וזה ואוו
וואי את האמת את ממש טובה ואהבתי שיש חרוזים בקיצור יצא לך ממש טוב
אני אהבתי
וואו ישר שרה ויש לי לחן גאוני לזה
נשמע טוב ממש אבל ממש
נשמע טוב ממש אבל ממש
לדעתי ממש טוב. נורא מזכיר לי את הדרך שבה אני כותבת שירים
זה שיר של אייל גולן אנשים. אני ידעתי שהבחור מוכשר רצח כאילו תסכלו תשיר והבנתי חח
מהתגובות בהתחלה חשבתי זה שלו
^ השיר זה של אייל גולן
מדהים, ממש אהבתי את זה
ברמה מאוד גבוהה, נראה כמו טקסט בשירי ראפ של זמרים ותיקים. כל הכבוד לך!
הו וואו, טעות שלי אם ככה.
כל הכבוד לאייל גולן! יש לו כתיבה טובה
כל הכבוד לאייל גולן! יש לו כתיבה טובה
וואו
מקסים
באותו הנושא: