התחברות
הרשמה
אם אני בבידוד עד לקבלת תשובה שלילית כי חזרתי מחול- אפשר לצאת לסיבוב רק באוטו?
15 באוקטובר 2021, 19:25
קורונה
בידוד
ישראל
משרד הבריאות
וירוסים
2 תשובות
אסור עד שתקבלי את התשובה ששמחה לעזור (:
L
LianCat
לא. ממש לא.
בידוד זה להשאר במקום אחד ולא לצאת.
ע
עפרה מאירוביץ -מומחה סטיפס
באותו הנושא:
אם מקבלים תשובה שלילית בבדיקה עדיין צריכים להיות בבידוד
אני בבידוד ויש לי היום בדיקת קורונה, אם התוצאה תצא שלילית אני עדיין מחוייבת לבידוד מוחלט?
אם אני מחוסן והייתי במגע הדוק עם חולה מאומת אני מחויב בבידוד עד תשובה שלילית לקורונה
אני בבידוד, יצאתי שלילית ואני עצובה כי רציתי חיובית :(
אם לא הייתי במגע של חולה קורונה אבל יצאתי שלילית אני חייבת להיות בבידוד?
עד מתי אני צריכה ליהות בבידוד? יצאתי שלילית
למה אם יצאתי שלילית לקורונה אני עדיין צריכה להישאר בבידוד?
צריך להמשיך בידוד גם אחרי שמקבלים תשובה שלילית בבדיקת קורונה?תעזרו לי אני שבוע בבידוד
אם אני בבידוד ואני שלילית אז אני יכולה לצאת מהחדר ושהמשפחה שלי לא תהייה בבידוד???
אני בבידוד מיום שני, אחרי בדיקה שלילית אחת, מתי אני יוכל לצאת מבידוד?
הייתי אמורה להיות בבידוד עשיתי בדיקת קורונה ויצאתי שלילית אני עדיין צריכה להיות?