8 תשובות
אנחנו לא..?
אנונימית
אם נגיד נקבל מחזור זה יהיה מאוד לא נעים
אנחנו לא??
שואל השאלה:
אה בגלל המחזור עכשיו הבנתי( אני בן) היתי בטוח כי אתם שונאים את הצבע הזה.
אנונימי
בעיקר בגלל מחזור
אנחנו לא
ספציפית במחזור ובגלל שרואים על זה הרבה יותר דברים כמו הפרשות
אנונימית
גם בנים לא שמים בוקסר לבן נראה לי בחיים לא היה בוקסר לבן
אנונימי