התחברות הרשמה

היה כך כל טוב בגדנ"ע הצלחתי להכיר חברים מבית ספר אחר , יהיה אפשר לעשות פעמיים בשנה ?

15 באוקטובר 2021, 13:13
קשריםכיתהחברויותגדנ"ע    
תשובה אחת
מזה גדנ"ע?
אנונימית
באותו הנושא:
הצלחתם להכיר חברים בסטיפס?
אתם הצלחתם להכיר פה חברים?
אוף רק אנילא הצלחתי להכיר כאן בנות? (בת)
אין לי חברים בבית ספר, להכיר חברים מחוץ לבית ספר זאת גם אופציה? לכם יש חברים מחוץ לבית ספר?
בית ספר נהיה כמו קייטנה ומקום להכיר חברים, פחות לימודים באמת..
לא הצלחתי להתחבר השנה לילדים( אני בי') אוכל להתחבר בי"א? אני פשוט רוצה להכיר חבר מבית הספר ולא הצלחתי השנה
איפה אפשר להכיר חברים? חוץ מבית ספר
אין לי חברים בבית ספר ניסיתי להתחבר לכל אחד ולא הצלחתי כולם סנוביים מה לעשות?
אני ילדה חדשה ואין לי חברים בבית ספר עוד לא הצלחתי להתחבר..
איפה אפשר להכיר חברים חוץ מבית הספר?
הצלחתם להכיר חברים במכללה/אוניברסיטה?