התחברות
הרשמה
עשיתי פעמיים החלקה אורגנית (פעמיים בשבוע אחד כי זה נהיה לי גלי ממש) ועכשיו זה שוב חוזר להיות גלי.. זה אמור להיות ככה?
או שזה אמור להישאר דיקט ישר ממש? לא יודעת אם לחזור לספר שוב או שזה ככה אמור להיות אוף
עשיתי את האחרונה לפני שבוע/שבועיים כזה
15 באוקטובר 2021, 12:55
החלקה אורגנית
החלקה
אורגנית
2 תשובות
תעברי לספר אחר אני יכולה להמליץ לך
Z
Zeke_yayger
שואל השאלה:
מי זה?
אנונימית
באותו הנושא:
עשיתי החלקה אורגנית ואני חייבת אחרי כל מקלחת לעשות פן אבל
שלשום עשיתי החלקה אורגנית ולא עשיתי בכלל..
עשיתי החלקה אורגנית ולא יצא טוב אז עשיתי תיקון ושוב לא יצא טוב
עשיתי החלקה אורגנית כמה ימים אחרי ההחלקה אפשר לחפוף?
אם עשיתי החלקה אורגנית ואני רוצה לעשות צמות באילת ההחלקה תהרס?
אתמול עשיתי החלקה אורגנית של משרד הבריאות בפעם הראשונה והיום השיער שלי מתחיל להיות גליל..
עשיתי החלקה אורגנית אתמול
עשיתי החלקה אורגנית והיא מסריחהה
עשיתי החלקה אורגנית לפני כחודשיים האם מותר לצבוע את השיער על החלקה?
עשיתי החלקה אורגנית לפני שעה וחם לי רצח אז עשיתי קוקו גבוה זה יהרס או משהו?
עשיתי החלקה אורגנית, אני צריכה להשתמש בשמפו ללא מלחים או שזה לא משנה?