5 תשובות
שוודיה אני חושבת
הייתי בנורווגיה.
ולא, מאוד יקר שם, אוכל לא טעים והם אנשים די מרובעים... וגם המזג אוויר שם זה חיסרון כי קר שם מאוד
מעדיף שוויץ בפער ,
(ל-דנמרק יותר מתחבר (לעומת: שבדיה,נורבגיה וכו) )
שואל השאלה:
שוויץ לא נורדית
נכון,

שוויץ הבחירה שלי