5 תשובות
שוודיה אני חושבת
הייתי בנורווגיה.
ולא, מאוד יקר שם, אוכל לא טעים והם אנשים די מרובעים... וגם המזג אוויר שם זה חיסרון כי קר שם מאוד
ולא, מאוד יקר שם, אוכל לא טעים והם אנשים די מרובעים... וגם המזג אוויר שם זה חיסרון כי קר שם מאוד
מעדיף שוויץ בפער ,
(ל-דנמרק יותר מתחבר (לעומת: שבדיה,נורבגיה וכו) )
(ל-דנמרק יותר מתחבר (לעומת: שבדיה,נורבגיה וכו) )
שואל השאלה:
שוויץ לא נורדית
שוויץ לא נורדית
נכון,
שוויץ הבחירה שלי
שוויץ הבחירה שלי
באותו הנושא: