7 תשובות
תיהי עצמך
אבל זה תלוי בו, את לא יכולה להכתיב לו רגשות
אבל זה תלוי בו, את לא יכולה להכתיב לו רגשות
תפלרטטי איתו ותראי עניין. אם את רוצה אותו, תתחילי לקדם עניינים בעצמך.
שואל השאלה:
אבל הוא שכבה מעלי ואני חדשה בבית ספר שלו אז אני חושבת שצריך לדבר יותר ואז אולי אבל עכשיו זה שלב קצת מוקדם אבל נראלי הוא בקטע שלי אבל אני מגיבה לזה כאילו אני לא ביישנית או משהו
אבל הוא שכבה מעלי ואני חדשה בבית ספר שלו אז אני חושבת שצריך לדבר יותר ואז אולי אבל עכשיו זה שלב קצת מוקדם אבל נראלי הוא בקטע שלי אבל אני מגיבה לזה כאילו אני לא ביישנית או משהו
אנונימית
שואל השאלה:
אבל אני לא בטוחה אם זה כי הוא נחמד או שהוא בקטע שלי כי הוא ממש חמוד אלי והוא פונה אלי הרבה יחסית ומדבר איתי
אבל אני לא בטוחה אם זה כי הוא נחמד או שהוא בקטע שלי כי הוא ממש חמוד אלי והוא פונה אלי הרבה יחסית ומדבר איתי
אנונימית
שואל השאלה:
אני מקווה כי בכללי הוא נחמד אז אני לא יודעת אם זה קשור אלי ספציפית
אני מקווה כי בכללי הוא נחמד אז אני לא יודעת אם זה קשור אלי ספציפית
אנונימית
שואל השאלה:
אבל כן יש טיפה סימנים
אבל כן יש טיפה סימנים
אנונימית
שואל השאלה:
זה קורה כל יום האמת, שתינו יוצרים קשר עין ואז באותו זמן אומרים שלום ולפעמים הוא פונה אלי יותר ממה שאני אבל אני לא יודעת אם זה כי הוא נחמד או שהוא בקטע שלי גם ראיתי אותו אתמול לא בבית ספר והוא אמר לי שלום וחייך אליי
זה קורה כל יום האמת, שתינו יוצרים קשר עין ואז באותו זמן אומרים שלום ולפעמים הוא פונה אלי יותר ממה שאני אבל אני לא יודעת אם זה כי הוא נחמד או שהוא בקטע שלי גם ראיתי אותו אתמול לא בבית ספר והוא אמר לי שלום וחייך אליי
אנונימית
באותו הנושא: