4 תשובות
לוחצים על איפה שזה כתוב כשאת עוד כותבת את השאלה ואז את יכולה למחוק ולכתוב מה שאת רוצה
ברגע שאת לוחצת על אנונימית את לוחצת על המקום שבו רשום אנונימית מוחקת וכותבת שם אחר
בעיקרון לוחצים על האנונימי ואז משנים את השם
יש כאלה שזה לא עובד להם (כמוני) לא יודעת למה:(
כאשר משנים לאנונימי, יש אפשרות ללחוץ על האנונימי עצמו ולשנות לכל שם שרוצים עם הגבלת תווים כמובן, אך זה יועיל רק בשאלה עצמה, כלומר, שברגע שנגיב בשאלה, אז זה יחזור בחזרה לאנונימי המקורי משום שבתגובות לא ניתן לשנות את השם של האנונימי.