8 תשובות
באף
תעשי נזם
באף תמיד יפה:)
אפשר בכל מקום באף יפה
באףף זה מושלם למרות שעגיל לא אמור להפריע את לא מרגישה אותו
עגיל לא אמור להפריע
רק בתקופת ההחלמה מרגישים וזה קצת מציק
אבל אחרי זה לא אמורים להרגיש אותו
כנראה לא טיפלת בו טוב

אבל תעשי נזם
בשפתיים זה מושלם
רק שתדעי שאת לא חייבת חור בשביל עגיל, יש עגילים בלי חור
כמובן שזה לא כמו הדבר האמיתי אבל זה אפשרות