התחברות הרשמה

הייתי באימון לא הזעתי הייתי בביהס לא התקלחתי אתמול ואני עייפה פצצות מה לעשות! לא התקלחתי

14 באוקטובר 2021, 21:32
מקלחתעייפות    
2 תשובות
שואל השאלה:
אני עייפה מוות
חכי אני בדרך
B
BOB123445
באותו הנושא:
מהר תרוצים ללמה לא הייתי היום בביהס
אם כל היום הייתי בבית ולא הזעתי.
אז הייתי אתמול באימון ואז זה קרה... ( פירוט )
כל הרגליים שלי תפוסות הייתי באימון כושר
אם לא הזעתי באימון ביתי ממש זה אומר שזה לא עוזר?
היום בבוקר הייתי באימון והרגשתי בחילה באמצע והלכתי לשירותים והקאתי מים צהובים ומרים כאלה מה זה?
השרירים שלי תפוסים (כי הייתי אתמול באימון) מחר הם עדיין יהיו תפוסים?
הייתי באימון כושר מלא זמן ועשיתי מלא כושר
הייתי באימון והזעתי בשיער קצת. הקטע שאתמול חפפתי ואני לא רוצה לחפוף שוב..מה לעשות?
לא הייתי 6 ימים בביהס ויומיים מהם הייתי בבית חולים איך אפשר לחזור לשם?
אם באימון הזעתי ונשמתי הרבה וחזק , זה אומר שכאלו עשיתי טוב?