13 תשובות
לקח לי שנים כי לא השקעתי בזה.
ואז הגיע המורה שלי שלימדה אותי ללמד ולימדה אותי אנגלית.
למדתי בעזרת סדרות, משחקי מחשב וכו'.
ואז הגיע המורה שלי שלימדה אותי ללמד ולימדה אותי אנגלית.
למדתי בעזרת סדרות, משחקי מחשב וכו'.
בראה ^^
וממשחרי מחשב שמדברים שם רק באנגלית
וממשחרי מחשב שמדברים שם רק באנגלית
קטשופ זה לא נכון
מיינקראפט זה רק צאט והיא אמרה לדבר לא לכתוב
מיינקראפט זה רק צאט והיא אמרה לדבר לא לכתוב
אנונימי
משחקי מחשב סדרות וסרטים
מה קשור? אני עדיין יודע לדבר שוטף שאני מתכתב ועונים לי אני קורא? מילים שאני לא יודע אני לא טרנסלייט? מזה למדתי לדבר
יש הבדל בין לכתוב ללדבר...
אנונימי
אחי עובדה שבגלל שאני מתכתב עם אנשים מחול כבר שש שנים גם למדתי לדבר שוטף
ראיתי סרטונים באנגלית וניסיתי להבין את ההקשרים כדי להבין את המילים, ושחקתי משחקים באנגלית ודיברתי עם אנשים מחול
חצי שנה
חצי שנה
משחק הרבה במחשב ולומד משם
התחלתי לראות סדרות אמריקאיות
זה נשמע סתם אבל זה באמת עוזר לפני שהתחלתי לראות לא ידעתי לדבר אנגלית ועכשיו אני מדברת טוב רצח
זה נשמע סתם אבל זה באמת עוזר לפני שהתחלתי לראות לא ידעתי לדבר אנגלית ועכשיו אני מדברת טוב רצח
משחקי מחשב בעיקר מיינקראפט
מדברת עם אנשים מחול באנגלית
אנונימית
בהתחלה, למדתי מבית ספר וממשחקים.
אחר כך מרשתות חברתיות, מדיבור עם אנשים.
ואחר כך מאוניברסיטאות באינטרנט.
אם מתעלמים מהתקופה שלמדתי בבית ספר, אז בערך 4 שנים, וממשיכים ללמוד תמיד
אחר כך מרשתות חברתיות, מדיבור עם אנשים.
ואחר כך מאוניברסיטאות באינטרנט.
אם מתעלמים מהתקופה שלמדתי בבית ספר, אז בערך 4 שנים, וממשיכים ללמוד תמיד