6 תשובות
הפרעת דה פרזונליזציה!
תחפשי בויקיפדיה
ילד מהכיתה שלי אמר שיש מצב שזה תסמין לאפילפסיה (עודף חשמל במוח או משהו לא הכי הבנתי) שווה לבדוק.
אנונימית
וואוו הייתה על זה פעם שאלה בחמות, אני לא זוכרת איך קוראים לזה אבל יש לזה שם וערך ויקיפדיה
כן זה קורה לי מלא, זה משהו פסיכולוגי אין לי מושג איך מטפלים בזה.
מבינה אותך גם לי לפעמים יש רגעים כאלו
דה פרסונליזציה, כדאי לך לקבוע אבחון עם איש מקצוע...
באותו הנושא: