התחברות
הרשמה
לגבי התוכנית חיסכון לכל ילד
מה עדיף למשוך אץ הכסף בגיל 18 או לחכות לגיל 21 ואז למשוך כדי לקבל עוד מענק
13 באוקטובר 2021, 23:49
חסכון
כסף
בנקים
כספים
חסכונות
תשובה אחת
21
O
Opsy
באותו הנושא:
יש להורים שלכם תוכנית חיסכון בשבילכם?
לפתוח תכנית חסכון - אם לא מומלץ לעשות תכנית חיסכון בבנק, היכן כדאי לעשות?
במה תוכנית חיסכון עוזרת לבנק ?
ההורים שלי רעים אם הם לא עשו לי תכנית חיסכון לילד?
הבנק המומלץ לתכנית חסכון - שלום, באיזה בנק הכי מומלץ לעשות תכנית חיסכון?
יש פה מישהו / י שפתח/ה את התוכנית חיסכון מהמדינה בבנק בגיל 18?
אני היחיד שאין לו תכנית חיסכון של ההורים?
אני בת 21(8.5.97) לפי התוכנית 'חיסכון לכל ילד' אני גם זכאית?
תכנית חיסכון נושאת ריבית מסוכנת יותר מחיסכון בחשבון עו"ש?
אם אבא שלי עושה לי תכנית חיסכון וההורים שלי גרושים
כמה מקבלים מה תוכנית חיסכון עד גיל 18?