12 תשובות
לא
2021 כן הגיוני כל אחד אחת מה שטוב לו או לה אם הגבר הומו שיהיו אבא ואבא האמא לסיבית שיהיה אמא ואמא אולי קצת מוזר אם לשאר החברים המשפחה השכנים יש הורים סטרייטים איש ואישה ואצלך אולי זה שונה וייחודי אבל הכלטוב
לא זה לא
כן, חד משמעית.
תתעלם מכל צרי האופקים שאומרים אחרת, אהבה זו אהבה, יש מיליוני אנשים בעולם שיודעים ומכירם בזה, קהילה גדולה שמורכבת מבנים שאוהבים בנים, בנות שאוהבות בנות, גם וגם, אף אחד מהם, מה שתרצה! כולם לא מתאימים לנורמות שמרגילים אותנו אליהם אבל כולם מדהימים, אנשים רגילים כמוך וכמוני.
לאהוב מישהו מאותו המין שלך זה נורמלי לחלוטין.
חח תכלס זה משחק מילים.
יש הבדל בין נורמלי לבין נכון.
נורמלי זה מהמילה נורמה זאת אומרת מה שנמצא רווח בחברה או נתפס בחברה כנכון.

לפי זה השאלה האם זוג הורים חד מיניים הוא משהו שנתפס בעיני החברה כסבבה או האם זה רווח בחברה.
אני לא חושבת שזה דבר שכרגע רווח תכלס בחברה.
האם זה נתפס כנורמלי? לא בטוחה. בסוף האנשים שנמצאים ליד הרמקול ועושים את כול הרעש הם מאוד ספציפים.

האם לעניות דעתי זה נכון? לא.
זה לא נורמלי
נורמלי זה משהו שהחברה תופסת כנכון
נורמלי זה לא אבל זה כן משהו לא רגיל וחדש להמון אנשים והורים חד מיניים זה מהמם בעיניי
שואל השאלה:
ההורים שלי אמרו לי שהורים חד מיניים זה לא נורמלי
אנונימי
כי זה לא נורמלי
כמו שאמרתי, משהו לא נורמלי זה לא בהכרח משהו רע, לא נורמלי זה משהו שאין בדרך כלל, שאנשים לא רגילים אליו וכן הורים חד מיניים זה לא משהו נורמלי ומשהו שהרבה אנשים לא רגילים אליו וזה לגמרי בסדר!!
מקווה שבעתיד זה כן יהיה נורמלי ולא מוזר לאנשים
נורמלי זה וודאי לא
מציאותי זה בהחלט תופעה שכיחה שצוברת תאוצה בשנים האחרונות
יותר מנורמלי
על מה המינוסים יפים שלי על מה
שואל השאלה:
כי קשה להם לשמוע את האמת
אנונימי