התחברות
הרשמה
למה אמא שלי אנחנו במקומות היא תמיד כזה " כן כן כן" מחייכת ואז בבית היא הפך היא תמיד כועסת שאני מספרת דברים לפסיכולוגית
13 באוקטובר 2021, 17:30
אמא
כעס
משפחה
2 תשובות
חחח כלכך
S
Star girl
גם אמא שלי ככה, כנראה כי היא לא אוהבת לשמוע ביקורת
א
אוונגד סבנפולד
באותו הנושא:
למה תמיד בבית אנחנו נראים יותר טוב מאשר כשאנחנו בחוץ?:
למה תמיד מעירים לי על זה שאני לא מחייכת?
אנחנו עושים בבית הספר גרסה לסליחה על השאלה ואשמח שתכתבו שאלות לתמידים (לא משנה הכיתה)
בנים מה תחשבו אם בת מחייכת תמיד גם אם היא סתם הולכת לאנשהו ואין סיבה לחייך...?
אנחנו עושים בבית הספר גרסה לסליחה על השאלה ואשמח שתכתבו שאלות לתמידים (לא משנה הכיתה)
היום בבית ספר(אנחנו עדיין בבית ספר יום כמעט אחרון) אנחנו הולכים למקום שכדאי לא להביא פלאפון כי
אנחנו עושים בבית הספר גרסה לסליחה על השאלה ואשמח שתכתבו שאלות לתמידים (לא משנה הכיתה)
למה אנחנו לא בונים בית מקדש במקום בתי הכנסת?
את מי פה זה מבאס ששתי חופשים גדולים אנחנו נהיה בבית ולא נצא לאף מקום?
בבית ספר אני בכלל לא מחייכת כי אינלי עם מי ובכללי האנשים שם מעצבנים אותו
אנחנו עושים בבית הספר גרסה לסליחה על השאלה ואשמח שתכתבו שאלות לתמידים (לא משנה הכיתה)