6 תשובות
אמן שכן אבל בדקתי וכתוב שלא
באסה
לא
ב- 10% מהמרכז אמור להיות גשם
שואל השאלה:
איזה באסה.. ומחר יירד?
אנונימית
ממש רציתי שכן אבל זה נראה שלא, אני מקווה שיהיה בקרוב